torsdag 9 januari 2014

ZOMBIE.

Imorse vaknade jag 4 minuter innan min klocka ringde, dvs vid 05:44. Jag trodde att jag precis lagt huvudet på kudden och inte somnat ordentligt. Jag är så fruktansvärt trött idag. Alla på jobbet har varit trötta på jobbet.
Man kanske skulle gå och köpa sig dom där "höst och vinter tabletter" som jag sett på Apoteket.. Eller så kanske man ska köpa sig en resa till solen :D men det kostar ju lite mer än 79kr tyvärr (som tabletterna kostar).
Imorgon ska det bli ännu kallare, huja. Kan det inte bara bli vår och sommar?! Så att alla blir glada och nöjda. Nej nu kommer säkert vintern hålla i sig till april maj nångång och sommaren försvinner nästan helt... Nej men jag är inte alls bitter!

Idag blir det ingen träning pga att jag är så jäkla trött (läs: lat som fan). Men imorgon och hela helgen ska jag träna samt nästa vecka. Man behöver ju en liten mjukstart så här i början kan jag tycka.
Fast det är nog bara nått som jag försöker intala mig själv så att det känns bättre att jag ligger hemma och latar mig just nu..

Nåväl, jag äter knappt kolhydrater iaf, bara på morgonen; havrekligröten. Fast jag var tvungen på lunchen då jag hade lunchmöte, fanns inte mycket att välja på och inget utan kolhydrater.
Så blev pasta med salisicca (?! Korv alltså)

Men dagens middag bestod i alla fall av stekt vitkål med kryddor, kycklinggryta på matlagningsgrädde och kycklingfond etc samt grönsaker. MUMS!!



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar