torsdag 16 januari 2014

JAG ÄLSKAR MAT.

Denna vecka har gått rätt fort faktiskt, men det är skönt. Tänkte städa och fixa härhemma i helgen. Älskar att städa och pyssla med lägenheten. Haha dom på jobbet kallar mig tant på grund av det plus att jag köpte dukar i Spanien och önskar mig grejer till köket i födelsedagspresent :D men sålänge jag trivs och mår bra så tänker jag fortsätta med det! 

Nog om det, idag kunde jag knappt gå efter gårdagens träningspass. Riktigt ont i musklerna i benen, kunde knappt sätta mig ner eller resa mig. Trots detta så tränade vi 40 minuter idag. Jag sprang på löpbandet och gick i lutning samt lite styrka. Riktigt nöjd att jag presterade på gymmet trots att jag knappt kan gå, imorgon blir det nog ännu värre... Save me someone!!

Ja, över till mat igen. Som ni märkt så älskar jag matlagning och att äta den såklart :) här kommer dagens middag från linas: fläskkarré med potatispuré och ugnsrostade äpplen, morötter och silverlök med lite honung. Supergott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar