lördag 4 januari 2014

SATURDAY

Idag vaknade jag vid 10-tiden men låg kvar i sängen till kl 11 ungefär. Gäller att passa på innan man börjar jobba igen :) Men det ska bli skönt det också, att börja jobba igen och få lite rutiner i vardagen.

Jag har inte gjort så mycket vettigt idag, diskat vår nya matberedare som jag köpt och plockat undan lite. Har inte ätit frukost och påbörjade bara lunchen, inte alls hungrig idag. Beror nog på förkylningen och att inget smakar lika bra antar jag.

Jo juste, jag har även fått tummen ur a*slet och lagt in våra semester-bilder på en usb som jag sen satt in i vår fotoram, så härligt att gå igenom och se alla bilder igen. Nu är jag riktigt sugen på att resa igen!! '
Nedan är lite bilder från Thailand 2013.

 Koh Samet
 Koh Samet - på restaurangen Funky Monkey
 Koh Chang - White sand beach
 White sand beach från utsiktspunkt
 Koh Chang - på andra sidan ön
Koh Chang - Middag på stranden, älskar thaimaten!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar