onsdag 15 januari 2014

ÄRTIG MIDDAG.

Nu börjar man komma tillbaka i sina rutiner och det är inte lika jobbigt att gå upp längre jämfört med förra veckan. Läste i Metro tidningen imorse att om man är "seg i kolan", som dom uttryckte sig, efter ledighet så har hjärnan kopplat av. Ja, jag verkar ha kopplat av bra ändå alltså :)

Tåget blev totalt en halvtimme sen på hemvägen, segt men vad gör man. Jag och Pillan åkte och tränade direkt när vi kom till Bålsta. Mamma kom också efter en liten stund. Körde kondition (löpning) och styrka. Vi gjorde totalt 80 armhävningar, 80 ryggresningar, ca 80 situps och 80 squats. Sen körde vi även lite armar med en stång på 12 kg. Känner jag inte av detta imorgon, då vette tusan. 

När jag kom hem lagade jag världens godaste fiskrätt från Linas.
Torskrygg i ägg- och persiljesås med potatismos och ärtor. Sinnessjukt gott var det och det bästa är att jag har det i lunch imorgon också!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar