fredag 24 januari 2014

DÅLIG DAG.

Allt börjar med att jag försover mig. En riktig klassiker och det betyder bara en sak; resten av dagen kommer att bli skit. Prepare!
Jag har alltså exakt 14 minuter på mig från att jag vaknar tills det att jag ska sitta i bilen. Att duscha håret är ju bara att fetglömma. Så jag tänker att jag kör torrschampoot. Självklart så är den trasig, det blir inget tryck i flaskan så inget kommer ur den. Helvete!
Slänger upp håret i en toffs och gör en munk. Fine, fungerar. Hinner inte fixa frukost men tänker att vi har lunchmöte idag så det kan jag hålla mig till och det brukar ju vara mycket mat när man äter ute. Kommer till jobbet och får reda på att dom har ändrat om mötet och ska prata om annat så jag ska inte vara med på det. Kul, ingen frukost och ingen lunch.... Perfekt!
Tur att lönen hade kommit idag iaf, så jag gick och köpte mig en salladsbulle (pizzabröd med sallad inuti). Sen blev dagen bättre.

Nu myser jag lite med Elis, min systers son. Han är nu fem månader, sååå sööt :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar