onsdag 8 januari 2014

FIRST DAY AT THE GYM

Idag tränade jag och Phernilla direkt efter jobbet. Första passet för i år och jag känner mig riktigt peppad nu att börja träna igen efter julledigheten.

Det var proppfullt på 24:an i Bålsta när vi kom dit vid 18, höll på att vända men tänkte - "nä fan, nu kör vi!".
Alltså jag förstår inte varför alla ska envisas med att börja gymma efter nyår och så ger dom upp efter ett par månader. Skippa nyårslöftet och träna året runt?!
Och folk som ska gå på löpbandet i 62 (!!!!) minuter när det är proppat med folk som står och väntar. IDIOTER utan respekt. Det står dessutom skyltat att mellan 16-19 så får man endast använda maskinerna i max 30 min, men det är så jäkla ofta som folk bara inte KAN läsa.. Suck!
Var tvungen att avreagera mig lite här känner jag, haha.

Nåja, men konditionen var inte helt borta i alla fall :) cyklade 10 minuter, sen sprang jag på löpbandet i 15 minuter, 13 minuter i 10 km/h och 2 minuter i 12 km/h.
Det kändes så skönt att springa av sig lite, men jag ville vara på bandet så länge om nån annan ville ha det. En del har ju respekt och tänker på andra...
Imorgon tror jag vi åker dit lite senare så vi slipper allt folk.



- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar