fredag 31 januari 2014

JOHN BLUND.

Ja riktigt trött är jag nu och klockan är "bara" strax efter tio på kvällen. Men jag känner mig jätte hängig på grund av förkylningen. Hoppas jag vaknar upp någorlunda frisk imorgon. 
Har ställt klockan på nio då jag lovat syrran att hjälpa henne att baka till sin födelsedag på söndag. Efter jag har hjälpt henne med bakningen så ska jag hem och börja förbereda 3-rätters middagen. Det ska bli riktigt kul, älskar att laga lite finare mat och speciellt när man får laga förrätt och efterrätt också. 

Jisses, jag är bara 22 år (om en månad 23 år) och älskar att laga mat och pyssla å fixa i lägenheten. Undra på att dom kallar mig "yngsta tanten" på jobbet :D

Från en riktigt partypingla till en riktig husmor... Typ haha!

Nej nu säger jag godnatt och hoppas på att sömnen gör mig frisk.

Bjuder på en gammal bild sålänge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar