fredag 10 januari 2014

FRIDAY.

Äntligen fredag, äntligen helg. Som jag längtat!
Även fast man inte jobbade i måndags så har denna vecka känts längre än någonsin.
När jag kom hem från jobbet var jag helt slut, la mig på sängen när jag kom innanför dörren och vips så vaknade jag nästan en timme senare, vaknade 18:50. Så det blev ingen träning idag heller, går fan inte bra på den fronten. Men imorgon ska jag och mamma träna vid lunch.

På lördag kväll ska jag och Kim till pappa och Malin och se bilder från deras semester i asien, spännande!
Vi sover även över där och sen på söndagen ska vi till min kusin och hans fru för en liten traditionell släktträff där vi lagar kroppkakor. Det är gott OM man gör utan kryddpepparn, så jag brukar göra mina egna :)

Nu ska jag bara lata mig och kolla på tv och kanske någon film, fortfarande sjukt trött.

Jag bjuder på en bild på kroppkakor. Man ska helst äta med grädde, smält smör och lingon. Men jag föredrar bara en liten liten klick smör (ej smält).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar