onsdag 29 januari 2014

DAGENS MIDDAG 29/1.

Jisses vilken start man fick på dagen. Jag brukar börja åka vid 06:30-06:35 hemifrån ner till stationen (tåget). Imorse vaknade jag 05:50, men av nån anledning så tänkte jag bara att jag ska bara sträcka på mig lite och blunda 1 minut till. Vips så vaknade jag 06:32!!!
Paniken sprider sig i kroppen och jag studsar upp som aldrig förr. Slänger på mig kläder snabbt, deo, parfym. Sprutar på lite torrschampoo och sätter upp håret i en toffs. Mascaran råkade sitta kvar från igår, haha. Slänger mig ut i bilen och då är klockan 06:36. Riktigt bra kämpat om jag får säga det själv. Tror detta är mitt rekord - 4 minuter! 

Nå nu till dagens höjdpunkt, middagen! :D
Idag lagade jag Ajvargratinerade spenatenchiladas med tomatsalsa, fast jag la även till stekt bacon i rullarna. Riktigt gott!



1 kommentar: