söndag 26 januari 2014

TACOS MED ÄPPLE.

Igår hade jag knappt någon ork till nånting. I fredags sov jag hos Madde och Petter. Jag vaknade kl 7 på lördags morgonen och kunde inte somna om. Sen åkte vi iväg och handlade på coop i Kungsängen. När vi kom hem skulle vi ta en promenad, men medans jag väntade på att mamma och Madde skulle bli klara så la jag mig i sängen. Största misstaget!
Jag somnade och vaknade ca två timmar senare. Helt slut var jag. När jag vaknade var klockan nästan halv fyra, så då började vi göra oss iordning då vi skulle till Kims mamma. Vi åt middag där och satt och pratade om allt möjligt, vi sov kvar så att jag skulle kunna ta ett glas vin. Så vi kom hem för lite mindre än en timme sen och då gjorde vi tacos som brunch. Supergott med äpple i tacos, lite syrligt. Nu ska jag försöka städa lite härhemma i bombnedslaget.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar