söndag 5 januari 2014

LAST NIGHT

Igårkväll blev det vinkväll hos Nadja. Det var jag, Ida, Nadja och Robbin. Sen kom nadjas grannar över, Peter och Rickard.
Vi körde snurra flaskan med sanning eller konsekvens i mobilen. Det var ju en del roliga saker som man fick göra. Jag skulle springa runt i området med morgonrock, men sprang bara ner för trappan sen ville jag inte mer haha. Isbit innanför byxorna, inte helt bekvämt, men är man med i leken så får man leken tåla.

Senare bar det av det "greken", en liten bar här i Bålsta som jag faktiskt aldrig varit på tidigare. Vi var där mindre än en timme, sen drog alla hem till Jesper. Där var vi i kanske max en timme sen åkte jag hem.

Idag är man lite småseg, men funderar på om man ska plocka ner alla julgrejer och byta gardiner... Men tror inte jag orkar det idag faktiskt.




- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar