lördag 18 januari 2014

WHITE SATURDAY.

Godmorgon,

Idag vaknade jag vid halv nio men lyckades somna om lite. En halvtimme iaf. Sen låg jag kvar och drog mig lite.

Just nu sitter jag och dricker kaffe i köket och kollar på när snöflingorna yrar omkring därute. Sitter och funderar på när det ska bli vår och sommar, längtar verkligen efter det nu efter denna långa höst och tråkiga vinter. Nåja, man får se det positivt; det är ljusare nu i alla fall med snön!

Strax ska jag och mamma åka till eikkala och sen blir det träning på gymmet. Tänkte först ta en vilodag från gymmet och bara ta en promenad till gamla Bålsta. Men det snöar så dant så då tar jag hellre bilen och så tränar jag inomhus sen istället.

Bjuder på en bild på blommorna jag fick från min finaste gudson igår :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar