måndag 6 januari 2014

MAT.

Just nu ligger jag i sängen med matkoma. Vi lagade tacos till lunch, jisses vad gott det var!

Innan det var jag och mamma och handlade på coop i Kungsängen. Jag älskar att handla mat, men att planera och tänka på vad man ska laga är värre. Jag lagar i princip all mat härhemma. Min sambo Kim är inte världens bästa kock. Han kan på sin höjd laga makaroner och köttbullar (färdiga ska jag tillägga). Han har dock gjort spaghetti och köttfärssås en gång samt tacogratäng en gång under våra två år tillsammans, haha.

Varannan vecka har vi därför Linas matkasse. Det är så otroligt bekvämt att få en veckas middagar (och lunchlådor för oss) hemlevererat och färdigplanerat. Rekommenderar starkt Linas matkasse, riktigt goda recept och bra variation.




Nej, nu måste jag ta tag i julpyntet. Allt ska bort, nu är jag less på julen.

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar