torsdag 9 januari 2014

NY DATOR NYTT LIV

Ja, jag sitter här helt uppslukad av min nya dator och jag är så nöjd. Det är som ett helt nytt liv denna lilla mackapär! Lite svårt fortfarande att förstå windows 8, men det går fan fortare framåt än vad jag trodde.
Positiv attityd här, precis som mitt nyårslöfte var (läs inte mitt tidigare inlägg idag och inte det igår angående gymmet så förblir vi positiva här, haha).

Nåja, min nya dator är i varje fall en Samsung ATIV Smart Pc Pro.
Alltså det finns så många funktioner så det kommer ta ett år att lära mig... minst!
Men man kan ta bort tagentbordet och vips så blir det en surfplatta, det finns en pekpenna till den, touch skärm. Riktigt bra ljud i den också och den har kamera och ja allt möjligt. Ja jag skulle kunna fortsätta hela natten och skriva alla funktioner, men jag orkar inte skriva och ni kommer inte orka läsa. Så vi sparar alla tid på att jag skippar den biten. Slutsatsen är i alla fall att jag är jäkligt nöjd och jag älskar min nya bakgrundsbild som jag hittade på nätet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar