torsdag 31 juli 2014

SUSHI.

Idag gick jag upp halv åtta och gick ut med Qina. När jag kom tillbaka gjorde jag kaffe och tog det lugnt. Sen började jag målningen av stolarna, tror det blir riktigt snyggt när det är klart sen :)

Kollade även igenom jobbmailen lite och rensade. Hade närmare 200 mail men nu har jag bara 27 st kvar, så nu behöver jag inte få panik på måndag. Detta är nog min enda semester på 5 år som jag inte hjälpt till att jobbat något överhuvudtaget. Jag har ju kollat mailen lite och så men med tanke på att jag var rätt nära väggen innan semestern så har jag verkligen släppt allt nu på semestern och slappnat av. Det känns så otroligt skönt!

På eftermiddagen kom Phernilla då vi skulle göra sushi till middag. Så gott, det var så länge sen jag åt det.


Efter maten gick vi en promenad med Qina och sen körde jag hem henne till Kungsängen. Så kom hen för ca 20 min sen. Kul att se hennes fejs igen, det var inte igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar