tisdag 29 juli 2014

HUVUDVÄRK.

Ligger just nu i sängen med världens huvudvärk. Hade det när jag gick och la mig igår och vaknade upp med den imorse också. Har haft lite huvudvärk hela dagen men på eftermiddagen kom riktigt smärtande huvudvärk. Jag har försökt dricka mycket vatten idag, tagit huvudvärkstabletter, fått massage av Kim, legat och vilat, ätit nått, haft handduk med is på pannan och ögonen. Jag har provat allt och nu känns det som att det börjar släppa lite iaf. Hoppas den försvinner helt. Vet inte om det är migrän, har bara haft det två gånger tidigare.
Kim var gullig och gick ut med Qina iaf, jag har världens bästa sambo!

(Bild från Kroatien)

Till middag idag gjorde jag korvgryta med sweet chilli. Stekte ris till Kim med kryddor och ett ägg i och stekte lite bulgur till mig med kryddor. Hade kvar i frysen och med tanke på huvudvärken så ville jag inte stå mer än nödvändigt i köket. Lätt och gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar