måndag 28 juli 2014

MORNING WALK.

Idag vaknade jag klockan sex av att Kim pussade mig hejdå eftersom han började jobba idag. Jag kunde inte somna om så jag låg kvar i sängen och gosade med Qina och kikade runt lite på telefonen.

Jag tänkte nu försöka minska på kolhydrater och inte använda grädde, creme fraishe eller feta såser till maten samt äta mer grönsaker.
I Kroatien på hotellet hade dom alltid så goda och varma grönsaker till middagarna så där åt jag inte så mycket kolhydrater heller. Nu tänkte jag även göra såser med krossade tomater om jag gör, alt mjölk. Tänkte även börja springa lite mer, det är ju så skönt att löpa. Man känner sig piggare och fräschare och man blir faktiskt, konstigt nog, alltid på bättre humör. Jag blir det iaf!

Vid kl 8 steg jag upp och gjorde kaffe och en smoothie. Sen gick jag och mamma en långpromenad, Qina var också med. Nu är hon helt slut!

Nej, nu ska jag börja med mitt projekt - måla matbordet och stolarna vita (extrastolarna dvs).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar