lördag 4 april 2015

GLAD PÅSK!

I torsdags kväll åkte vi till Kims mamma och Lasse och var där en liten stund, sen åkte vi över till Lina och Johnny. Satt och drack lite öl, sen gick vi till krogen, All in.
Var rätt mycket folk då djn Stockholm sy drome skulle spela. Vart en hel del drinkar och öl och vi kom inte i säng förrän 5:00-5:30. Dagen efter mådde jag riktigt riktigt dåligt. Har inte varit så där bakis på säkert 3-4 år. Vid kl 18 på kvällen, då vi åt påskmiddag hos Mia och Lasse, så började jag piggna till. Tog nått glas vin men tog det lugnt eftersom jag skulle köra bil idag.

Idag åkte vi hem till Bålsta, efter två nätter i Enköping, för att bara byta till min bil och åka tillbaka. Janne, Kims far, skulle fixa det som verkstaden sa var glapp i. Men det var inte ens glapp i varken länkarm eller styrlederna som dom sagt, det hade kostat mig 8300kr om jag skulle lagat det på Helins. Tur att jag kollade med Kims pappa först så slapp jag bli lurad på pengar.

Nu har vi precis kommit hem efter att grabbarna kört lite gokart i Enköping också. Dags att VILA!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar