lördag 22 februari 2014

UPPDATERING.

Oj, här har jag inte fyllt på med uppdateringar ser jag.
Nåja, i tisdags gjorde jag inget speciellt, jag bara trött och orkade väl inte skriva.

I onsdags så kom min syssling och hennes familj över från Finland över dagen bara. Så det blev en långlunch och sen satte jag mig hemma och jobbade resten av dagen/kvällen.
Vi åt på nått café på Djurgården, vet inte riktigt vad det hette, men jag tog en club sandwich. Sinnessjukt god och fräsch!



I torsdags så hade vi konferens och kickoff med jobbet. Vi började på kungavalvet med konferensen och sen gick vi vidare till ballbreaker och körde 5-kamp och åt middag. Riktigt kul och vi kom hem vid halv ett, så blev inte alltför sent. 

Igår så jobbade jag hemifrån då vi skulle ha styrelsemöte kl 17 så jag kände att jag kan jobba mer om jag sitter hemma än om jag skulle åka tidigare från jobbet för att hinna. Nåja, det här styrelsemötet....
Eller mötet gick ju bra, men efter så brukar vi alltid äta lite och ta ett glas vin.
Det blev ett flertal glas rödvin, jag nästan kröp hem. Så idag har jag huvudvärk och är riktigt seg. Ändå steg jag upp 08:30, helt otroligt :)

Herregud va långt inlägget blev, nåja nu ska jag vila lite haha!

Bild på gårdagens lunch; stuvade makaroner med falukorv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar