måndag 10 februari 2014

FRIKADELLER.

Idag gick jag upp och tränade på morgonen. Sprang 5 km på 29 minuter (och två sekunder för dom som är petnoga). Riktigt bra med tanke på att jag var riktigt omotiverad och trött då jag knappt sovit något inatt. Gick sedan 5 minuter på bandet, så totalt 5,5 km. Hann dock inte mer än så då jag var tvungen att göra mig iordning för jobbet.

När jag kom hem så hade linas matkasse redan kommit, så himla skönt att slippa vänta för en gångs skull. Idag gjorde jag medelhavsfrikadeller i tomatsås med pasta. Jag skippade dock pastan och körde på kokt vitkål, riktigt gott. Dock så skulle jag inte haft i fetaost i köttbullarna då det smade lammfärs... Uuäk!


3 kommentarer:

  1. Åh. Kan du inte skicka receptet? Kraftmaya@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh. Snälla snälla kan du inte skicka receptet? Kraftmaya@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, absolut :)
      Jag mailar dig imorgon.
      Påminn mig om jag skulle glömma, har rätt mycket på jobbet just nu :) joh91anna@hotmail.com

      Radera