torsdag 13 februari 2014

HAIR PROBLEM.

Ojoj vilken lång dag. 2,5 timme var jag hos Elin (frisören) och fixade mitt hår. Först la hon i en färg på min utväxt och sen så la hon i massa ljusa slingor. Problemet var att färgen reagerade mot mitt slitna hemmafärgade hår så det började ryka lite (paniiiik).
Så vi fick skölja ur det efter typ halva tiden hade gått. Så satte hon i pigmentering eller vad det hette, för att få ur det orange som kom fram som en reakton. Se körde hon inpackningar och toning. Så jag blev inte så ljus som jag trodde pga reaktionen. Så nu måste jag vänta i minst 2 veckor innan jag gör något mer. Men jag är riktigt nöjd ändå och hon räddade mitt hår jäkligt bra med tanke på situationen :)

Så nu är jag mellanbrun kan man säga, men ska bli ljusare nästa gång. Ganska rött på denna bilden, men det är med askfärgat. Kall färg, precis vad jag var ute efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar