fredag 14 februari 2014

ALLA HJÄRTANS DAG.

Ja en helt vanlig dag med andra ord, eller?! Det tycker i alla fall jag.
Dock så blev jag ganska förvånad och glatt överraskad när jag kom hem. Det stod nämligen en bukett blommor och en ask choklad på bordet. Kim är vanligtvis inte den som är sådär romantisk, vilket jag bara tycker är bra. Tycker det blir så sliskigt och obehagligt med killar som försöker för mycket och säger en massa  komplimanger hela tiden och ska kladda och ta på en, uuuhh.


Ja, i alla fall, så var det supersött av honom att han hade köpt blommor och choklad trots att vi sagt att vi inte ska köpa något.

Själv lagade jag en liten specialmiddag dagen till ära. Ravioli med spenat- och ricottafyllning samt baconsås där jag även här hade i ricotta och spenat. Riktigt gott men det var väldigt svårt och tidskrävande. Tog ca 2 timmar tills maten var klar, det hade jag inte riktigt planerat om jag ska vara ärlig :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar