söndag 2 februari 2014

HAPPY B-DAY.

Igår efter middagen så åkte jag och Kim till kalmarsands restaurant med några vänner för att gå på nån 80-tals fest som dom hade anordnat där för kvällen. 220kr per person kostade inträdet och det var helt jävla värdelöst. Har aldrig sett så många fulla tanter under ett och samma tak. Det var bara ungdomarna som var städade, helt otroligt. Det var även för mycket folk i lokalen, man kunde ju inte stå nånstans utan att vara i vägen och folk skulle knuffas. Det fanns två toaletter till allt folk och det var ungefär 150 pers tror jag. Helt värdelöst!

Nåja, vid 5-tiden så gick jag och la mig så man är ganska seg idag. Men drack inte så mycket så är inte bakis iaf.

Madde, min syster, fyller 24 idag så vi har varit där på fika med släkten. Massa gott som hon bakat, passade perfekt så här dagen efter. 

Bjuder på en bild på Elis fot som jag tog igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar