onsdag 26 februari 2014

BARNVAKT TILL BUSUNGEN.

Idag åkte jag in på kontoret, riktigt skönt och socialt. Imorgon sitter jag dock hemma då jag ska till frisören kl 15:45, så kan jag börja jobba kl 7 imorgon och hinner få allt gjort innan :) hoppas på att bli mer blond denna gång och att det INTE börjar ryka haha.

Nåja, idag lagade jag torskfilé med ärtpesto och hemmagjord potatismos.
Fisken smakade och luktade så mycket kemikalier, eller något starkt som inte fisk ska smaka, så vi fick slänga allt. Det var riktigt vidrigt! Har kontaktat Linas, så får se vad dom säger. Detta är ju inte ok!
Visst att en del grönsaker eller så kan vara lite dåliga, men att fisken smakar nagellack?! Nej tack!



Efter jag slängt i mig potatismoset iaf så gick jag över till Marre och Christer. Var barnis åt Troy ikväll då dom var på bio. Riktigt mysigt, älskar när han ropar Nanna hela tiden <3 
Nattade även honom vid halv åtta så nu sover han som en prins :)


Dags för mig att också sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar