lördag 21 februari 2015

SATURDAY PW.

Igår var vi och hälsade på lite vänner i Enköping, jag var dock nykter och körde. Så skönt, men ändå så vaknade jag med huvudvärk och tänkte "ska aldrig mer dricka" tills jag kom på att jag faktiskt inte gjorde det igår haha!

Har precis gått en pw på löpbandet samtidigt som jag kollat på serien the Fall. Många har sagt att den är bra så har börjat kolla på den nu. Det blev totalt 5 km powerwalk (med lite löpning också men känner av knät fortfarande) på 42 minuter. Känns så skönt efter man tränat!
Imorse när jag vägde mig så var det -1 kg, wihoo. Totalt -6 kg sen julas.

Sitter och äter just nu, unnar mig bröd. Så gott!! Det var inte igår jag åt det haha!
Ska strax duscha men var så hungrig då jag inte ätit frukost så kunde inte vänta. Efter duschen väntar en solig promenad med lilltjejen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar