söndag 8 februari 2015

PRESENT.

Idag vaknade jag rätt tidigt men låg kvar i sängen och drog mig. Tog det lugnt hela dagen och bara vilade, kollade serier mest, för att inte bli sjuk igen. Hade ju ont i halsen onsdag till fredag, men inget annat har brutit ut än. Så hoppas bara att det var nått tillfälligt. Tog en promenad vid lunch när solen var framme, så skönt! Glömde dock helt bort att åka till eikkala på dagen, det slog mig kl 23 på kvällen. Riktigt besviken på mig själv.

På kvällen åkte vi till Madde och Petter då vi skulle ha middag där. Mormor och morfar kom också, dom har precis kommit hem från Thailand och imorgon åker dom hem till Spanien igen. Och så skulle vi självklart fira Madde som fyllde 25 i måndags, 2 feb, men dom var då i Gran Canaria.

Blev så böjd med inslagningen av paketet och mitt hemmagjorda kort! Presenten bestod av två Marabou chokladkakor med ett presentkort gömt mellan dem. Så smart, lite roligare, annars ser man direkt vad man får med de vanliga presentkortskartongerna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar