onsdag 11 juni 2014

STUDENTEN.

Ja jag har fått höra att jag tydligen är dålig på att uppdatera bloggen, men jag nämner inga namn, HAHA! ;)

Idag har min fina lillasyster tagit studenten från Globala gymnasiet. Jag rös i hela kroppen när dom sprang ut och även när dom åkte iväg på flaket. Jag kommer ihåg denna dag som om det vore igår. Det var den bästa och roligaste dagen i mitt liv. Det var helt otroligt, man kände att man var så jävla bra och man var både ledsen för att lämna klassen och alla vänner man umgicks med varje dag, men samtidigt lättad över att skolan var över. Så många känslor på en och samma dag!
Jag fick kämpa för att hålla tillbaka tårarna idag, det är så känslosamt.

Efter dom åkt iväg med flaket så åkte vi hem till pappa och Malin där vi fixade maten och allt. Vi satt nere i båthamnen, hur mysigt som helst. Så nu är man proppmätt och helt slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar