söndag 15 juni 2014

RAINBOWS.

Denna helg har gått alldeles för fort, men lika bra det så kommer semestern snabbare också. Bara 20 dagar kvar!

I fredags så gjorde vi inte så mycket, var bara hemma och tog det lugnt. I lördags var det storm, vi höll på att blåsa omkull när vi gick en långpromenad på förmiddagen. Det var jag, Madde, moster och mamma som gick. Zorro, Lotta och Elis var såklart också med :)

Efter promenaden så gjorde vi oss iordning och åkte in till Uppsala. Shoppade lite i Gränby centrum sen åkte vi in till Uppsala stad och gick runt lite. Vi åt även lunch på restaurangen Åkanten, supergod hamburgare med jalapeniosmajonäs till :)

När vi kom hem igen så gick jag och Kim direkt över till Marre och Christer då vi var bjudna på middag. Supermysigt och gott, satt även på altanen sen med filtar och en kopp kaffe <3

Idag har vi varit ute hos mormor och morfar på lunch. Dom var en sväng hem till Spanien i veckan för att fixa trädgården iom att ingen av oss åker ner dit i sommar som vi brukar. Vid 15-tiden åkte vi hem igen, somnade lite halvt på altanen i solen. Helt slut då jag satt uppe till ett inatt och jobbade.

Nu ligger jag i sängen efter en god middag och en kortpromenad med latfisen själv (lottan). Såg två stora fina regnbågar när jag var ute, så fint!

Laxpasta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar