söndag 29 juni 2014

RAIN. FUCK. RAIN.

Denna helgen har jag bara tagit det lugnt. Igår kom Malisa och Johan över på middag. Vi grillade och satt under paviljongen då det regnade, men jag köpte en terassvärmare tidigare igår så den hade vi så det var inte så kallt.

Lite senare gick vi över till grannen Niklas som hade grillfest och en liten stund senare så fick vi för oss att dra till nya krogen Kontrast i Bålsta. Där stötte jag på Ida (som annars är i Bollnäs och jobbar över hela sommaren) och det var kul att se det fejset igen :) annars var det rätt dött där inne och djn var sämst. Kunde inga låtar man önskade och spelade bara det som han tyckte om, dvs house som inte går att dansa till. Han kallade även Nadja hora för att hon sa att han skulle spela mer dance/hiphop/rnb etc för att fler dansar då. Så dit går vi inte igen!!

Efter kontrast så gick vi till Terje för efterfest, så kom hem vid fem på morgonen. Idag har jag varit rätt trött med andra ord men inte så bakis.

Började måla pallarna, som jag ska göra soffan med på altan, men så började det regna och färgen bara rann av och det kom massa vatten och färg på altan som jag var tvungen att stå och tvätta bort. Jag är så jäkla less på regnet nu, det är inte kul längre. Får ju aldrig klart min pallsoffa om det ska regna...

Nu ska jag sova så jag orkar med denna sista veckan innan semestern!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar