måndag 16 juni 2014

MONDAY WITH NO TITLE.

Idag när jag skulle lämna av Lotta på dagis så var det ingen där. Villan var låst och det stod bara folk utanför som väntade. Till en början var alla lugna, men efter en halvtimme så var många bra irriterade. Jag gav upp när klockan var tio över sju och åkte hem. Tur att jag hade datorn hemma, så jobbade hemifrån. Klockan tjugo i åtta fick jag äntligen tag i dagiset för att meddela att jag är hemma med Lotta. Sanna (ägaren) var jättestessad och ledsen för vad som hade hänt, stackarn.
Det var nämligen den anställda tjejen som skulle öppna men hon hade försovit sig så Sanna hade stressat ner som en tok. Men det löste sig iaf och hon lovade att det aldrig skulle hända mer, så man får hålla tummarna!

Lotta har blivit friserad idag, vi var i Enköping hos Kims mamma. Hon har sitt egna trim i arken Zoo. Sen åkte vi hem igen och åt middag. Tortellini med baconsås. 

Marre och Christer kom sedan över på kaffe och glass. Mysigt! :)
Fick även lampan, som jag påpekade i helgen "en sådan vill jag ha!" När vi åt middag hos dem. Tokig som hon är tog hon med den och sa att jag fick den. Glädjen är enorm men har dåligt samvete för att jag inte får betala något för den!
Läser du detta tokfia, så tusen tack igen ;) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar