torsdag 26 juni 2014

NEW HAIR.

Idag så jobbade jag hemifrån. Sinnesjukt mycket att göra. Hade fått in totalt 306 fakturor också.... Inte lite stressande, plus att det är bokslut på måndag! Ja Jesus imorgon är det full fokus med fakturor.
Lämnade Qina till dagis idag trots att jag satt hemma, så fick hon aktivitet och jag kunde koncentrera mig på jobbet. Blir nog så imorgon också!

Elin, min frisör, går på semester nästa vecka så jag fick lite panik och bokade en tid innan hon går. Så var dit idag och det är sååå skönt att ha fått bort alla slitna toppar och fått ny fräsch färg. Nu är man sommarfin :) så skönt att bli ompysslad, behövde det nu i all stress.
Vågade dock inte klippa page som jag pratat om ett par veckor, tycker detta känns kort (men absolut inte för kort, det är perfekt) så får väl känna efter lite. Men jag hade tänkt mig lång page isf, inte kort!!

Före:
Efter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar