måndag 2 juni 2014

MONDAY... AGAIN.

Idag försov jag mig tack vara vår granne som hade "fest" med ashög musik fram till ett inatt. Sovit så sjukt dåligt!
Satte mig och jobbade hemifrån istället, så började jobba klockan kvart i sju för att hinna klart med inskjutningsfilen. Drygt 10 timmar senare så blev jag äntligen klar!

Kl 19 var vi på avslutningen av Fitcamp. Jag blev uppropad för att ha gjort mest framsteg gällande armhävningar. När jag började klarade jag bara 30 st, men den sista fystestet så gjorde jag 50 st. Sen vann jag på lotteriet, valde då en shaker :)
Superkul! Har gått ner 3,4% fett i all fall, så det känns super. Sen ska man ju ta dessa siffror med en liten nypa salt också.

Middagen idag bestod av kyckling med röd curry och ris, shit va starkt det blev!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar