tisdag 19 maj 2015

LONG TIME.

Ja jisses här va ett tag sen jag skrev. Har inte lagat nå riktigt god eller bra mat på senaste känns det som. Jo förra söndagen gjorde jag kyckling i ugnen med gräddig soyasås och åt med ris, supergott men inte vackert på bild.

Fortfarande sjuk, inne på 6:e veckan nu med förkylning, snorig och hostar....
Och när jag ringer till läkaren får jag bara svaret: det är bara virus, låter som en riktig bondförkylning, men det är bara vila. Jaha sen då??? Så trött på detta nu.

Förra veckan var det röd dag på torsdagen och jag hade ledigt fredagen också. Torsdagen och lördagen så jobbade jag och Madde för att hjälpa dom i kundtjänst. Vi satt i 17 resp 19 h non stop dessa dagar. Satan va trötta vi va efter men bra betalt. Annars har jag inte gjort så mycket, bara försökt vila.

På onsdagen gjorde jag förresten toast Skagen och det blev så sjukt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar