måndag 16 mars 2015

SUNNY SATURDAY.

I lördags städade jag lite här hemma, var och slängde skräp, glasflaskor och emballaget från vår nya spis som vi fick hem i torsdags. Efter jag slängt skräp hämtade jag upp moster och vi åkte till Eikkala. Köpte massor fint med 30% rabatt då dom tyvärr ska stänga. Bl.a köpte jag denna stora lyktan och de två ljusstakarna. Så nöjd!


Efter det åkte vi hem till oss och grillade korv i solen, helt otroligt skönt väder!
Lite senare åkte vi in till pappa och Malin och åt middag på sjöpaviljongen vid Traneberg. Så god mat!!
Toast Skagen till förrätt och oxfile med ostronskivling, café de Paris smör och rostad potatis. Efter maten gick vi tillbaka till pappa och Malin och kollade mello samt spelade spel. Vi sov kvar där men jag och Kim åkte hem vid tio på morgonen då vi skulle gå på husvisningar, totalt 4 st.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar