söndag 1 mars 2015

LAST FRIDAY IN FEB.

Ja i fredags så gjorde jag lite allt möjligt känns det som. När jag kom hem så höll Kim på att hjälpa Johan flytta in hos Simon då deras lgh som dom bodde 2:a hand i skulle säljas. Jag hjälpte sen Simon att slänga flaskor och burkar som han hade i överflöd. Två proppfulla bilar blev det som vi slängde haha!

Sen åkte jag upp till Madde och Petter där även mamma och moster var. Dom hade beställt pizza så fick smaka lite, så det blev min middag. Sen körde jag Kim till Enköping och så åkte jag tillbaka till Madde och Petter. Orkade inte kolla på lets dance så jag busade mest med Elis.
Åkte väl hem vid 23-tiden, sen åkte jag och hämtade Kim vid halv fem på morgonen.

Lördagen bestod av städning och bara ta det lugnt. Hade världens huvudvärk och mensvärk fram till 14-15 och klarade inte av att göra annat än att ligga i sängen och blunda. Kim masserade mig så det blev lite bättre. Inga tabletter hjälpte heller så var nog en muskel i kläm eller nått.
Sen städade jag och fixade här hemma. Fick mattan av Madde och Petter då dom köpt ny, sen hjälpte Madde mig att inreda lite bättre. Så snyggt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar