måndag 2 mars 2015

FÖRSTA MÅNDAGEN I MARS.

Idag fick jag och Qina lite sovmorgon eftersom jag skulle till läkarn och ta bort stygnen så jag jobbade hemifrån. Var till läkaren vid halv nio men fick vänta lite då en del läkare va sjuka så dom hade fullt upp. Tillslut kom barnmorskan och då sa hon att hon skulle ta bort stygnen eftersom distriktssköterskan var sjuk. Nämnde att jag fått brevet om cellprov och då sa hon att vi kunde det på en gång så är det överstökat. Så det var skönt, två flugor i en smäll! Slapp jag boka en till tid. 

Ringt banken idag också och fixat så nu väntar vi bara på att få hem papper som vi ska skriva under, sen så står Kim på hälften av lgh. Ska bli skönt!
Samtidigt kollar vi efter hus då vi vill flytta till större, samt ha tomt.

Nåväl, måste sova nu men slänger upp bilder på kvällens middag. Sallad och stekt fläskfilé i creme fraîche med smak av karljohan och timjan. Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar