torsdag 3 april 2014

TYPISKT!!

Våran kyl och frys har förmodligen gått sönder. Jobbade hemifrån idag och på eftermiddagen så kände jag att det inte var kallt när jag öppnade kylen. Kollade frysen men där var det iskallt och fryst. Senare så kollade jag igen, då hade saker börjat tina upp i frysen!! Ringde i ren panik till Madde och Petter som kom förbi och försökte kika på den vad som kunde vara fel. Petter hittade inga fel, men vi tömde kylen och frysen (tur vi har en extra frys!!) och vände kylskåpet upp och ner. Imorgon ska vi vända tillbaka den och låta stå 4 timmar innan vi startar den. Hoppas verkligen att det bara var tillfälligt, annars får vi köpa en ny på lördag... Suck!

Men middagen jag lagade idag var supergod i alla fall!! Gjorde en kycklinggryta med chilli, champinjoner, lök, paprika, creme fraiche och matlagningsgrädde samt ris till. Sjukt gott :) som vanligt när jag lagar haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar