tisdag 8 april 2014

HÅRDTRÄNING = ON

Idag fick vi ett mail gällande CDON Awards som hålls en gång om året. I år är inte alla bjudna, tråkigt nog, utan endast finalisterna som blivit utnämnda i varje kategori. Man blir nominerad av kollegor och så väljer ledningen genom motiveringen etc som skrivits. Hur som helst, jag är finalist och därmed bjuden på denna heldag som det är i år. I mailet vi fick idag så stod det att vi skulle ta med kläder för fysisk utomhusaktivitet, för SPA/bad samt festkläder till galamiddagen och prisutdelningen.
Det här med SPA/bad kläder, där fastnade jag direkt. Pärlor av svett dök upp, kallsvettades.. Spa = bikini, nu är det hård jäkla träning som gäller. Herregud!
Detta var sparken jag behövde för att komma igång och hårdträna iof. Ja Jesus. Panik är rätta ordet på hur jag kände idag. Phernilla är också finalist så direkt efter jobbet drog vi och tränade. Kolhydrater är uteslutet ur min vardag fram till 23 maj. Dock så blir det lite undantag när jag är i dublin.

Nog om det, lagade torsken (sesamstekt) från linas idag. Fisken var dålig igen... Så var bara att slänga allt. Så surt då det såg så jäkla gott ut men höll på att kräkas när jag kände denna oförklarliga smak igen. UHH! Luktade på fisken innan jag tillagade men kände ingenting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar