söndag 6 april 2014

SUNDAY'S SHINING.

Idag har jag hunnit med massor. Det var dåligt väder på förmiddagen så jag, mamma, Madde och moster åkte till Grillby ladan. Där har dom butik/loppis. Så köpte två ugnsformar i glas, en ljusstake, såskanna i termos samt en lite sil för t.ex florsocker.

Efter vi hade varit där så skjutsade jag ut Petter till skokloster för att han skulle hämta husbilen som stått hos mormor och morfar under vintern.
Sen tog jag tag i städningen och gjorde även om skåpet över kyl & frysen då den var för hög nu när vi köpt en 2 meter hög kyl. Så den har jag byggt om nu men luckan måste sågas till så att den inte spricker, så måste ha nån speciell såg. 
Hängde även upp tavlan som mormor och morfar bilat hem. Riktigt fint blev det :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar