söndag 13 april 2014

SOLIG SÖNDAG.

Igår jobbade jag i butiken i Barkarby. Det var den officiella invigningen av butiken så jag och Phernilla stod i fiskedammen.
Kom hem vid halv tre, tre. Somnade som en stock i soffan. Vid halv sex knatade jag över till Maritza som fyllde år och skulle ha middag med lite familj och vänner. 

Idag har jag och mamma gått en promenad, sen gick vi till Madde och Petter och hälsade på Elis. Knatade sedan hem igen och hämtade bilen samt sommardäcken. Tog även med oss korv och bröd som vi skulle grilla till lunch. Kim hängde också med så åkte vi upp till M & P igen. Så vi åt grillad korv till lunch i solskenet, riktigt mysigt.

Sen bytte jag till sommardäck på bilen, helt själv!! Det var mycket lättare än vad jag trodde faktiskt, inte alls komplicerat. Det enda som jag behövde hjälp med var att lossa bultarna lite för dom satt stenhårt. Sjukt stolt :D

Idag blev det peruansk köttfärs med bulgur och ärtor. Jag bytte ut bulgur mot broccoli då jag skippar kolhydrater nu.
Morötterna fick bara vara med på bild för färgens skull haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar