fredag 11 april 2014

LEKMER BUTIK!!

Herregud, denna vecka har varit hektisk. I onsdags kväll efter kontoret så åkte jag, Phernilla, Mia och Madde till Lekmer butiken i Barkarby. Det var mycket att förbereda inför VIP kvällen vi hade igår för leverantörer, bloggare etc.

Men det är ju helt magiskt hur Lekmer har växt. Det började (när jag började alltså, 2009, Lekmer startade 2006) med ett litet litet lager i Järfälla med ungefär 5 anställda. Jag kunde i princip vart alla produkter låg, exakt hyllplats. När vi fick 100 ordrar runt jul var det HEKTISKT.
Kundtjänsten fick in ca 10 mail max om dagen. Nu, 5 år senare (8 år för Lekmer), så har vi två gigantiska lager i Falkenberg, stort kontor i Stockholm och tillhör CDON Group. Vi öppnar officiellt den gigantiska butiken i Barkarby imorgon. Att få ha varit med på hel denna  resan är helt otroligt. Igår efter smygöppningen så var jag överlycklig och gick å la mig med ett stort leende. Det är svårt att förklara denna känslan, helt underbart. Nu kommer en bildbomb från igår :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar