tisdag 18 mars 2014

MINUSGRADER.

Man blir direkt så trött och deppig när vintern är tillbaka... Minus 6 grader imorse, usch!!

Har ingen inspiration till att laga mat heller. Men min fina vän och granne gav mig ett litet tips, planera vad man ska äta under hela veckan och handla allt, vips så har man allt planerat och klart! Sjukt smart :) nästan som linas förutom att man måste planera och handla själv. Nu på måndag kommer linas, men nästa helg ska jag sätta mig ner och planera för veckan efter.

Idag hade vi mäklarn här för värdering. Riktigt kul och värdet var över förväntan, så nu ska vi lägga om lånen. Vi ska alltså inte sälja :) men vi hade fått en "check" med gratis värdering plus två biobiljetter så då passade vi på.

Nej nu är jag supertrött, kommer somna snart.. Zzzz!

Bjuder på en bild på min finaste sambo när vi var i Spanien över julen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar