söndag 23 mars 2014

3-DAGARS FASTA.

Igår hade vi Mary kay party här hos mig. Vi fick prova massor med produkter, rengöring, mjukgörande och smink. Slutade med att jag köpte grejer för 2099kr, Jesus. Men dom håller å andra sidan minst 6 månader. Brukar inte unna mig så mycket skönhetsprodukter så tyckte det var dags.

Efter detta så åkte jag och Ida in till Rissne där Kim var på inflyttningsfest hos Arun. Vi åkte därifrån vid 3-tiden, var hemma vid fyra och la oss vid halv fem typ. Steg ändå dock upp kl 8 idag, helt pigg och fräsch men vid kl 13 var det som en käftsmäll av trötthet som kom över mig. Sov då i två timmar.
Sen gjorde jag lite ärenden, hämtade bl.a ut paket med produkter till 3-dagars fastan som jag och Mia på jobbet ska göra nästa vecka. Spännande! 

Dagens middag blev örtpannbiffar i sås med pasta och zuccini. Måste börja dra ner på portionerna och kolhydraterna så att inte kroppen får en chock nästa vecka haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar