söndag 30 mars 2014

FASTA, DAG 1.

Ja idag började min 3-dagars fasta. Jag har alltså köpt ett färdigt set med all dryck och schema. 

Började dock vid 12-tiden istället för när jag vaknade då jag skulle storhandla på morgonen och ville inte börja med glaubersaltet som får igång magen, haha!

Så jag började alltså med glaubersaltet, det som "startar" och får igång magen och rensningen. Fy va vidrigt det smakade!
Men som tur är så var det bara en gång man skulle dricka. Efter detta gick jag direkt på "frukosten", äppel juice. Den var riktigt god och ljuvlig. Plus en kopp fastete. Lite mintsmak, uppfriskande.
Kort efter så tog jag förmiddagsmålet, grönsaksjuicen. Fy så vidrig!!
Nu äter jag lunchen, kokande vatten med buljong, som en soppa. Helt okej.
Har druckit allt detta på två timmar för att komma ikapp i mitt schema.

Det går bra hittills, men längtar faktiskt redan efter att få tugga riktig mat :/
Jag som älskar mat. Nåja, detta ska jag fan klara nu, ingen som tror på att jag kommer klara det haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar