söndag 30 mars 2014

JAG ÄR SÅ DÅLIG...

Jag har officiellt avslutat denna 3-dagarsfasta efter 6 timmar. Jag är världens sämsta på att hålla "dieter" och grejer, haha. Jag kände inga biverkningar, inte ens huvudvärk för att jag inte fått kaffe, men jag var så jäkla hungrig och hade noll energi så jag orkade helt enkelt inte stå emot. Dessutom är jag förkyld också vilket gjorde det hela värre. Var redan sänkt och hade noll energi innan jag började. Man måste nog för det första vara frisk och för det andra vara mer taggad och 110% in to it för att klara det. Just denna helg var jag inte taggad för fem öre, detta även pga förkylningen.

Jag nominerar mig själv till att ha världens sämsta självdisciplin. Det går verkligen i perioder för mig allt med träning och välmående. Jesus.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar