torsdag 13 november 2014

STRESS.

Ja imorse blev det verkligen stressigt. Jag brukar hämta Madde kl 06:30, men idag ringde hon och väckte (!!) mig kl 06:37. Paniken som uppstod går inte att beskriva. Kastade mig upp slängde på mig byxor, linne pch en kofta. Drog på deo och parfym och slängde ner sminkväskan och matlådan i ryggsäcken. Körde ett varv torrschampoo i håret och slängde upp i toffs. På med Qina selen och sen ut genom dörren och raka vägen till bilen springandes. Hämtade Madde och körde som en dåre till dagis, slängde av Qina i farten (nästintill) och parkerade lite snett och vint för att sen springa till tåget. Då hade vi 2-3 min marginal också. Riktigt bra jobbat av mig känner jag. På 13 minuter hann jag allt detta!
På tåget sminkade jag mig och så kontaktade jag dagiset och förklarade läget. Så dom tog ut Qinis så hon fick kissa. Stackarn!

Väl på jobbet så gjorde jag en välbehövd frukost, yoghurt med färska blåbär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar