lördag 15 november 2014

SOUP.

Igår kom Marre och Christer över på middag. Jag gjorde en enkel fläskfilégryta med ris till. Sen bakade jag och troy kakor, hade nämligen fått ett varuprov från jobbet som vi skulle prova. Det var färdigt pulver i som man skulle blanda med smör och ett ägg. Sen var det figurformar som vi skulle göra kakorna med och efter dom varit i ugnen så skulle det på med glasyr och färgglatt pärlsocker. Enkelt och snabbt gick det men tyvärr råkade vi bränna kakorna lite. Men dom blev rätt goda ändå. 

M och C gick hem strax innan kl 20 så då gick jag ut med Qina sen la jag och Kim oss i sängen och kollade serier. Somnade vid kl 22, helt slut efter denna veckan. Det är så mycket på jobbet nu!

Idag skulle jag åkt med Madde och Elis till simhallen men var så trött vid 9 när jag vaknade så trodde jag inte skulle hinna, men så ångrade jag mig och skulle bara ut med Qina. Men sen hann jag inte iaf så stannade hemma.

Lunchen blev gulaschsoppa med rostat bröd, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar