onsdag 27 juni 2012

Slut i rutan!

Idag har jag varit riktigt snurrig, herregud!

Är sjukt trött, har ont i kroppen och saknar min Kim. Han är på peace & love festivalen tills på söndag. Antar att jag inte kan klaga med tanken på att jag ska vara borta ett år...

Ibland sitter jag och tänker på om jag gjort rätt beslut. Ena stunden känns det helt rätt, andra stunden helt fel. Jag har sagt upp mig från ett jobb där jag trivs och verkligen tycker om, jag kommer lämna familj, vänner och min andra hälft.
Å andra sidan så lever man bara en gång och ett år är inte så lång tid om man jämför vad man har kvar att leva. Ett år går fort.

Jobb kommer och går, men jag hoppas att jag hittar ett jobb sen igen i Sverige där jag trivs lika bra som jag gör nu, vilket är ganska tveksamt tyvärr. Sista dagen på jobbet kommer bli tung och jobbig. Tre år med Lekmer-gänget, trots blod svett och tårar så har det varit en otrolig resa.

Nu är det dags att försöka styra upp alla tankar och sova lite.
Godnatt.




- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar