måndag 25 juni 2012

Dublin it is!

I torsdags så tog jag beslutet - jag sa upp mig och i september så flyttar jag till Dublin!!
Trodde aldrig att jag skulle våga ta det steget, men nu är det gjort och jag är så lycklig :)

Jag har redan fått några jobberbjudande, men de vill att jag börjar tidigare än jag kan just nu. Men det skulle nog komma fler öppningar, så får hålla tummarna.

* Mobilabonnemanget går inte att frysa, så den får rulla på som vanligt.
* Gymkortet är uppsagt, 2 månaders uppsägningstid.
* Boende/lgh söks för fullt

Mycket som ska planeras och tänkas igenom, men det ska bli riktigt spännande.

Den jobbiga biten är att lämna min finaste Kim, men vi ska hålla ihop och få det att fungera :)
Tanken är att jag ska vara borta ett år och det går ganska snabbt ändå.

I fredags var det midsommar och den firades här hemma på baksidan med vänner och familj.
Vi gjorde t.o.m en egen midsommarstång :)




- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar