söndag 10 juni 2012

My new life!

Jag har nu bestämt mig (ja, jag vet att jag sagt det många gånger..) men jag ska nu ta tag i träningen ordentligt och tänka mer på vad jag äter etc.
Motivationen har aldrig riktigt varit på topp, men jag tänkte att genom att blogga så måste jag pressa mig själv mer för att kunna skriva att jag tränat och vad jag gjort.

Jag vill ju verkligen träna för att forma kroppen och gå ner några kilon, men varje gång så ramlar man tillbaka i gamla vanor pga någonting eller att man tappar motivationen.

I februari i år hade jag kommit igång riktigt bra och tränade minst 3-4 ggr i veckan, sen åkte jag på semester i 4,5 vecka och har inte riktigt kommit igång igen efter det. Men nu jäklar!

Imorgon efter jobbet ska jag direkt till 24:an och träna :)

Godnatt!




- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar